Betaling Mislukt of Geweigerd?
WANT ZOO IS ONZE SERVICE GEWOON.
Je betaling is mislukt?
Als de betaling is mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven. Is het bedrag wel afgeschreven, maar je hebt na een uur nog geen orderbevestiging per mail ontvangen? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zorg ervoor dat je de volgende gegevens bij de hand hebt: Transactienummer (deze kun je vinden bij de afschrijving op je bankrekening) en je bestelnummer. We helpen je graag verder.
Wat kan ik zelf doen?
Net zoals jij dat graag wilt, willen wij ook dat je je bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. Neem daarom contact met ons zodat we je een betaallink kunnen toesturen.
Het is ook mogelijk dat wij handmatig je bestelling opnieuw plaatsen. We sturen je dan via onze Payment Provider een betaallink om je betaling te kunnen doen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, zullen wij jouw bestelling verzendklaar maken en je deze toesturen.
Wil je graag dat we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem gerust contact met ons op. Samen komen we er vast uit.