Wegens drukte is de verwerkingstijd van bestellingen (met name onze zaadmengsels) langer dan normaal.

Bestelling wijzigen of annuleren

WANT ZOO IS ONZE SERVICE GEWOON.

< Terug naar Bestellen

Heb jij dat? Heb je net je bestelling bevestigd, kom je erachter dat je nog wat vergeten bent of trek je net de kast open en zie je dat je het product dat je besteld hebt nog voldoende in huis hebt. Geen paniek! Neem zo snel als mogelijk contact met ons op, want zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen wij nog van alles voor je wijzigen.

Heeft je bestelling ons magazijn al verlaten, dan kun je het pakket bij aflevering heel simpel weigeren. De pakketdienst neemt het pakket dan weer mee retour en zodra wij het pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met je op om te bespreken wat de bedoeling is. Het annuleren van je bestelling of het weigeren bij het aannemen van de pakketdienst is geheel kosteloos.

Heb je het pakket toch in ontvangst genomen? Neem dan contact met ons op. We helpen graag!

Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.