HET IS MOMENTEEL ERG DRUK. ONZE VRIJWILLIGERS STREVEN ERNAAR BESTELLINGEN  BINNEN 5 WERKDAGEN TE VERWERKEN. DIT KAN HELAAS OOK IETS UITLOPEN. HOUD HIER REKENING MEE BIJ HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING.

Pakket niet ontvangen

WANT ZOO IS ONZE SERVICE GEWOON.

< Terug naar Bezorgen & Afhalen


Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je hebt bij ons een bestelling geplaatst, maar je hebt tot op heden nog steeds je pakket niet ontvangen. Erg vervelend, maar er zal vast een reden voor zijn.

Check de Track & Trace code van je pakket

In de verzendbevestiging die wij je per e-mail hebben gestuurd bevindt zich een Track & Trace code. Met deze code kun je op de website van de vervoerder controleren wat de status is van de verzending. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het tijdvak waarin het pakket geleverd wordt is verschoven.

Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres met het adres dat je hebt ingevuld tijdens het plaatsen van je bestelling?

Controleer je brievenbus

Als de bezorger je niet thuis heeft aangetroffen, dan laten zij een Niet-Thuis bericht achter in je brievenbus. Hierop vermelden ze doorgaans of ze het pakket hebben afgeleverd bij 1 van jouw buren of dat zij het op een later tijdstip opnieuw proberen.

Nog steeds geen pakket?

Neem even contact met ons op, dan kijken we er samen naar.
 

Mijn product is beschadigd afgeleverd.

Niet de bedoeling! Kijk hier wat je eraan kunt doen.




 




Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.